Britta promuje Twój Błonnik wśród konsumentów i detalistów

Marka Britta rusza z ogólnopolską akcją promocyjną produktów z linii Twój Błonnik, obejmującą dwa konkursy – dla konsumentów i detalistów. Działania mają charakter wizerunkowy i prosprzedażowy. Promocja potrwa 4 miesiące - od kwietnia do lipca br.

Promocją zostały objęte wszystkie produkty z linii Twój Błonnik: Twój Błonnik, Twój Błonnik & jogurt, Twój Błonnik & 30% owoców, Twój Błonnik z płatkami pszennymi i truskawkami, Twój Błonnik z płatkami pszennymi, słonecznikiem i żurawiną, Twój Błonnik bez dodatku cukru.

Konkurs dla konsumentów

Warunkiem udziału w promocji konsumenckiej jest zakup dowolnego opakowania produktu z linii Twój Błonnik i wysłanie wiadomości SMS z uzupełnionym zdaniem konkursowym „Jem błonnik bo…”. W puli do wygrania znajdują się: stylowy miejski samochód Mitsubishi Colt i 4 vouchery na pobyt w SPA w hotelu Ossa. Promocyjne produkty będą wyróżniały się na sklepowych półkach specjalnymi etykietami z informacją o zasadach promocji.

Konkurs dla detalistów

Promocja w kanałach dystrybucji polega na jak najlepszym oznakowaniu miejsca  z opakowaniami promocyjnymi oraz zapewnieniu stałej obecności materiałów promocyjnych przy półkach. Nagrodami dla sklepów są 4 weekendy w SPA w hotelu Ossa o jednostkowej wartości 1220 zł każdy. Zwycięzcami zostaną te punkty sprzedaży, z których konsumenci wyślą największą ilość zgłoszeń SMS w konkursie konsumenckim. W akcji mogą brać udział punkty sprzedaży detalicznej, które posiadają w swojej ofercie produkty z linii Twój Błonnik.

O promocji komunikują specjalne stickery umieszczone na opakowaniach produktów z linii Twój Błonnik. Dodatkowym wsparciem są materiały POS, woblery, plakaty i listwy cenowe w punktach sprzedaży detalicznej.

Szczegóły promocji na www.twojblonnik.pl.